We streven ernaar je pakketje zo snel en efficient mogelijk te bezorgen. Wat kan je van ons verwachten wanneer je een product bij ons koopt:
Zelfde dag verzonden. We kunnen je pakket nog dezelfde dag verzenden wanneer deze besteld en betaald is voor 20:00 ‘s avonds.
Product niet voorradig. Wanneer een product niet op voorraad is zal dat duidelijk vermeld worden op de productpagina. Alleen als we zeker weten wanneer we het product weer op voorraad hebben is het mogelijk het product na te bestellen. Dit zodat altijd duidelijk is wanneer wij je pakket zullen verzenden
Nadat we je pakket aan onze vervoerder gegeven hebben zul je een track en trace code ontvangen. Op deze manier kan je je bestelling volgen en kan je wanneer nodig je bezorg datum en adres aanpassen.
Momenteel verzenden wij met PostNL en hun partners. We hebben een zeer goede relatie met PostNL en vertrouwen hen volledig met onze bezorging. Wanneer iets niet gaat zoals gepland laat het dan vooral weten zodat we dit zo spoedig mogelijk op kunnen lossen.
Ja. Je krijgt een gratis ZeroWater filter wanneer je een waterkan koopt. We vinden het belangrijk dat je direct aan de slag kan met schoon en zuiver water.
Dit hangt af van de hoeveelheid TDS (Total Dissolved Solids) in het kraanwater. Een filter kan langer gebruikt worden wanneer je kraanwater een lage hoeveelheid TDS heeft.
Je water kan gek gaan smaken wanneer het filter ‘op’ is. Daarom moet je deze tijdig vervangen. Maar ook met een TDS meter kun je dit voor zijn. Zegt de TDS meter meer dan ‘006’? Dan moet je je filter direct vervangen.
Nee, dit is niet nodig. Bij ZeroWater spoelen we zelf de filters door voordat we deze naar je versturen. Hierdoor kan het zo zijn dat je filter wat vochtig is na het openen van je pakket.
Neem contact met ons op via de contactpagina om in contact met ons te komen.