Veelgestelde vragen

We streven ernaar je pakketje zo snel en efficient mogelijk te bezorgen. Wat kan je van ons verwachten wanneer je een product bij ons koopt:

Wanneer word het pakket verzonden?

Zelfde dag verzonden. We kunnen je pakket nog dezelfde dag verzenden wanneer deze besteld en betaald is voor 20:00 ‘s avonds.

Wat gebeurt er wanneer een product niet voorradig is?

Product niet voorradig. Wanneer een product niet op voorraad is zal dat duidelijk vermeld worden op de productpagina. Alleen als we zeker weten wanneer we het product weer op voorraad hebben is het mogelijk het product na te bestellen. Dit zodat altijd duidelijk is wanneer wij je pakket zullen verzenden

Kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat we je pakket aan onze vervoerder gegeven hebben zul je een track en trace code ontvangen. Op deze manier kan je je bestelling volgen en kan je wanneer nodig je bezorg datum en adres aanpassen.

Wie is de bezorger van het pakket?

Momenteel verzenden wij met PostNL en hun partners. We hebben een zeer goede relatie met PostNL en vertrouwen hen volledig met onze bezorging. Wanneer iets niet gaat zoals gepland laat het dan vooral weten zodat we dit zo spoedig mogelijk op kunnen lossen.

Krijg ik een waterfilter wanneer ik een waterkan koop?

Ja. Je krijgt een gratis ZeroWater filter wanneer je een waterkan koopt. We vinden het belangrijk dat je direct aan de slag kan met schoon en zuiver water.

Hoeveel liter water kan ik met één filter filteren?

Dit hangt af van de hoeveelheid TDS (Total Dissolved Solids) in het kraanwater. Een filter kan langer gebruikt worden wanneer je een lange hoeveelheid TDS heeft. Benieuwd naar het TDS in jouw kraanwater? Wij meten het graag voor je.

Mijn water smaakt gek, wat is er gebeurd?

Je water kan gek gaan smaken wanneer het filter ‘op’ is. Daarom moet je deze tijdig vervangen. Maar ook met een TDS meter kun je dit voor zijn. Zegt de TDS meter meer dan ‘006’? Dan moet je je filter direct vervangen.

Moet ik het filter doorspoelen na ontvangst?

Nee, dit is niet nodig. Bij ZeroWater spoelen we zelf de filters door voordat we deze naar je versturen. Hierdoor kan het zo zijn dat je filter wat vochtig is na het openen van je pakket.

Hoe kan ik verkoper worden?

Neem contact met ons op via de contactpagina om in contact met ons te komen.